Frisyr Tips

Kanske dags att prova på en ny frisyr?






Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!!



Jag har en fråga..

idag har jag en mörkbrun färg i håret, på gränsen till svart, och har varit det dom senaste 2 åren. Jag färgar håret var 3dje vecka och blond är min naturliga färg.



Och nu vill jag bli blond, hur ska jag gå tillväga för att inte gå till frisören, finns inte en chans att jag har råd..

Behöver lite hjälp på traven..:)



Svara gärna på min mejl!

Kram

2009-12-21 @ 02:12:14
Postat av: Salong Panczel

Hej Sara!

Att bli blond på hemmaväg kan vara mycket svårt, speciellt att få det riktigt snyggt. Det man måste göra är att avfärga ditt hår för det första, vilket behöver proffessionell hjälp för att nå bästa resultat. Det sliter på håret och använder man inte rätt blekningsprodukter finns risken att det kan gå av.



Förlåt om vi inte kan hjälpa dig, men det bästa råd jag kan ge dig är att unna dig att gå till en frisör och ordna det.

2009-12-21 @ 13:04:02
URL: http://salongpanczel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0